Kontakt klinikken på 46137101 eller mail@tunefysioterapi.dk for mere info eller tilmelding til nedenstående hold

Vederlagsfrihold / §62-hold

Træningen tilpasset den enkelte patient, så alle kan være med

Træning hver mandag og torsdag kl. 10.00-11.00 og kl. 11.00-12.00

Basis styrke- og konditionstræning

Hele kroppen trænes godt igennem ved hjælp af cirkeltræning

Træning hver tirsdag og fredag kl. 11.00-12.00

Rygtræning

Få styrket din ryg og kropskerne

Træning hver onsdag kl. 11.00-12.00

GLAD træning

GLAD står for Godt Liv med Artrose i Danmark og er holdtræning rettet mod smerter i knæ og hofter pga slidgigt (artrose). Øvelserne er nøje udvalgt og velafprøvet på mange patienter. Øvelserne er enkle og når man er blevet instrueret og superviseret i dem, nemme at udføre hjemme.

Træning hver onsdag kl. 14.30-15.30

Træning i CBL

Tune Fysioterapi samarbejder med det lokale motionscenter i Tune Hallen (Center for Bedre Livskvalitet – CBL).

Man tilmelder sig holdene hos Tune Fysioterapi på en af nedenstående dage/tider. Træningen vil primært være styrketræning i maskiner samt med frie vægte og kabeltræk. Men træningen vil tilgodese den enkeltes behov og blive justeret løbende.

Det er ikke nødvendigt at være medlem af CBL i forvejen for at træne på holdene.

Der er hold følgende dage:

Tirsdage:   kl. 11.15-12.00

Holdtræning

Nedenstående er vores aften og weekendhold. Tilmeld dig direkte ved at klikke på “Bestil nu” ud fra holdet.

OBS: Hvis du har en sundhedsforsikring eller henvisning til fysioterapi fra din læge, så kontakt klinikken på mail@tunefysioterapi.dk inden du booker dig på hold.

Husk at afmelde tid til holdene direkte på  “momoyoga” senest 10 timer før holdstart.

Ved for sent afbud eller udeblivelse betales fuldt honorar.